Ingatlankezelés

Mindannyian tudjuk, hogy az ingatlankiadással járó feladatok elvégzése kihívást jelenthet, ha nincs elég időnk azokra. A bérleti díj beszedése, rezsiköltség kiszámítása rengeteg energiát vesz el, továbbá kifejezetten problémás, ha az ingatlan állapotának rendszeres ellenőrzése vagy a műszaki hibák és a folyamatos karbantartást igénylő berendezések, például a klímák, kazánok, vízlágyítók, stb., kezelése laikus kezekbe kerül. De vegyük még számításba, ha eljön a bérlő felmondásának ideje, ekkor feladatunk az ingatlan átvétele, megfelelő dokumentációk elkészítése, az ingatlan átvételekor az állapotának meghatározása, az esetleges levonandó kaució mértéke. Az időt és energiát igénylő feladatokon kívül ott van, amikor lehetőséged nincs az ingatlan kezelésére, mert nem az adott városban laksz, esetleg külföldön dolgozol, élsz. Jól jönne, ha ezeket a terheket valaki átvállalná, és az ingatlan valóban passzív jövedelmet generálna?

Bízd a Homerent csapatára ezt a feladatot, dőlj hátra, és élvezd a passzív bevétel nyújtotta jó érzést!

A bérbeadás pillanatától kezünkbe vesszük az ingatlan ügyes-bajos dolgait. A bérbeadás teljes ideje alatt felügyeljük az ingatlannal kapcsolatos pénzügyi kötelezettségek betartását. A bérleti díj beszedése mellett bekért adatok alapján határozzuk meg a rezsiköltséget és ellenőrizzük annak megfizetését. Figyelemmel kísérjük az ingatlan állapotát is a kiadás alatt, megelőzve az amortizáció, értékcsökkenés lehetőségét. Felkészülten fogadjuk és kezeljük az esetleges hibajelentéseket, felügyeljük a hibák elhárítását, bármilyen műszaki komplikáció esetén saját kivitelező, karbantartó szakembereink hárítják el a problémát a lehető leggyorsabban, hiszen a bérlők biztonsága, valamint az ingatlan védelme az első számunkra. Rendszerünkben nyilvántartott berendezéseket melyeknek időszakos karbantartás igényük van, rendszeresen elvégeztetjük, hogy ezzel sem a bérbeadónak, sem a bérlőnek ne legyen gondja, feladata.

Feladataink:

  • bérlés ideje alatt az ingatlan állapotának folyamatos nyomon követése
  • rezsiköltsége felügyelete, nyomon követése
  • bérleti díj megfizetésének nyomon követése
  • bérlői kiköltözés, dokumentációk lebonyolítása

Műszaki háttér biztosítása:

  • műszaki meghibásodások, javítások kezelése
  • időközi karbantartások nyomon követése
  • ingatlan műszaki állapotának folyamatos ellenőrzése
  • igény szerinti későbbi beruházások, átalakítások lebonyolítása

Nagyon fontosnak tartjuk a bérlők komfortérzetét, a velük történő folyamatos kommunikáció azt teszi lehetővé, hogy panasz esetén bizalommal fordulnak hozzánk, hiszen biztos megoldást tudunk nyújtani. A tulajdonosokkal való együttműködéssel pedig elérjük, hogy hosszútávú, stabil és fenntartható bevételt jelentsen az ingatlan.

A szolgáltatás díja: havi bérleti díj 10%-a (Bruttó, ÁFA-val), de minimum 15.000 Forint (+ÁFA). Díjat csak a kiadott időszakra számolunk fel!
Több vagy kimagasló bérleti díjjal rendelkező ingatlanok esetén egyedi árat biztosítunk.
Bérlőinknek szolgáltatásaink minden esetben díjmentesek!

Lépj velünk kapcsolatba kötelezettségek nélkül!

Töltsd ki űrlapunkat, és tájékozódj kötelezettségek nélkül! Név, telefonszám, e-mail cím megadása, és a szolgáltatás kiválasztását követően fogalmazd meg röviden, hogy , milyen kérdésekre szeretnél választ kapni, miben tudunk segíteni, és kollégánk 24 órán (1 munkanapon) belül felveszi veled a kapcsolatot!